Tuesday, January 3, 2012

1st skolah day

assalamualaikum..
adoeyh.. penat dehh!! = ='.... ary 1st day skolah... dh la kat skolah td ckgu beletiaq bnyak sgt psai exam PMR nnty... xpa dehh, satu pngajaran buat aku doong.. xkesah sehh.. :) . *ya, just smile!

huh.. bnyk homework jgk la kena buat.. aduss2... stelah pnt ber'holiday' selama sbulan lebeyh, ya, skarg tba masanya utk memulakan segala krja.. :).. mintak2 laah aku xde jd mlm mcm taon lpas dehh!

tiik took tiik took.... boring dehh! hehehe. xtw nk wat apa.. hem... aku sedih sgt2 laah... ntah laa nk start story mcm mna..

oke... this story!:
ade la kan, segelintir org hina aku.. knp? aku pun xtwu.. tah ape dosa aku dehh? skit aty sgt2.. aku twu xhot mcm dye... tp, jgn laa sngaja bg org skit aty.. mengganggu hdup org tu pehal? dh bnyk sgt ka pahala suk wat smpai skrg nk bwt dosa plak? TAK PATOT!


anyway, sabaq je lah.. wlwpun tngah sob2 ny.. T^T... huhuk..

oke... saya xnak kesah n xnak ambik peduli about it! just want think about my self n my exam nnty.. wlwpun lambat lg, never mind!, nk siap sdia mulai skarg!

oke deh.. what the hal lah korang2 yg kutuk aku tu dehh.. wassalam... 

No comments:

Post a Comment