Sunday, January 15, 2012

cherita tentang aku

hai tawan2...
oyehoyeh... boring sgt duduk keseorangan...si jantung hati pun dh tidow... law geqak dye pun, maseh belum tentu nak answer call kite, apasai? coz dya tidow mati .. x.x... bkn mati tu la... mati xsedaq  apa... untung la ada pkwer stai tidoq xjaga...




oke... kesah apa lah yg aku nak luahkan mlm ny? hem... aku?

aku baru balik dri ospital jea nyh... besa la, gatai sgt duk sakit2, msuk ospital 3days... rzeki tuh... :).. ngeng~~... sabaq ja lah.. mcm mna pun, p ospital coz nak smbuh, bkn saja gatai2 huloq tgn bg dktor cucuk.. oke?


lepas ny, azam aku, xnak susah2kan mama abah trmsuk fmily2 aku... sdah2 la dgn dugaan sebesar ini... aku nk sehat spenuhnya... xmw dh sakit2.. aku xmw dh stiap kali aku p ospital, mama akan nangis,nangis,nangis ja bila tgk aku.. xmaw,xmaw,xmaw lg dh...coz syg mama sgt2... :'(..

insyaallah..

No comments:

Post a Comment